בשעה טובה

מתכננים לפרוש לפנסיה? חשוב להיעזר במתכנן פרישה מוסמך על מנת להימנע מטעויות בלתי הפיכות בתהליך קיבוע הזכויות שלכם.

השאירו את הפרטים שלכם כאן
ונשמח לעזור

הדרך שלכם לפרישה לפנסיה בטוחה מתחילה כאן

חשוב להיעזר במתכנן פרישה מוסמך שמתמחה גם במיסוי הפנסיה. היתרון במתכנן פרישה מוסמך שהוא גם יועץ מס מסתכם ברווח האישי שלכם. שלמו פחות מס על הפנסיה, תמנעו מטעויות יקרות ותרוויחו יותר בסיכומו של דבר.

הרי לאורך חיינו אנחנו מפקידים לקופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, חסכונות פנסיוניים, ביטוחי בריאות, סיעוד ועוד, וזאת, בכדי שנוכל לקבל פנסיה מכובדת בפרישה, להנות מהנאות העולם, ללא חשש שלא יהיה לנו ממה לחיות. לכן אנו ממליצים לכם בחום להתייעץ איתנו ולפרוש לפנסיה בצורה נכונה.

 

השאירו פרטים ויחד נצא למסע לפרישה בטוחה עם מיצוי מקסימום הזכויות שלכם.

 
נגן וידאו

קצת עלינו

ליבת קמפלר -מומחית לפרישה ויועצת מס מוסמכת ואלי יוניאן לשעבר מנהל בכיר בחברות הביטוח וכיום מתכנן פרישה לפנסיה ותיק, מובילים ומנהלים יחדיו את המיזם פרישה בקליק ומסייעים לאנשים רבים לפרוש לפנסיה תוך מיצוי מלוא הזכויות והטבות המס המגיעות להם.
 

השרותים שלנו

בדיקת תמונת מצב הפנסיה המלאה שלכם

תכנון וייעוץ פרישה לפנסיה

קיבוע זכויות

החזרי מס לפנסיונרים וגמלאים

 

כמה זמן התהליך אורך?

מניסיוננו, ישנם מקרים בהם מספר ימים מספיקים לסיים את ההליך וישנם מקרים בהם התהליך מתארך למספר חודשים.

 

כמה זה עולה?

בדיקת תמונת המצב הפנסיה שלכם כוללת איסוף מידע מהמסלקה הפנסיונית וגופי הפנסיה השונים עולה כ 150 שקל וכוללת שיחת הסבר המגלה את תמונת המצב שלכם.
 
תכנון וייעוץ לפרישה עולה כ1500-2500 שקל וכולל פגישה פיזית במשרדנו או פגישת וידאו בזום, בה נשב יחד על כל השלבים לפרישה תוך תכנון מס מקצועי ובהתאם להתנהלותכם מול רשויות המס בשנים שקדמו לפרישה לפנסיה.
 
קיבוע זכויות כולל התנהלות בפועל מול רשויות המס בצורה נכונה ומקצועית ומתומחרת בכ 3000 שקל.
 
החזר מס לפנסיונרים וגמלאים מתומחר בכ 20% מסכום ההחזר בפועל ללקוח.
 
כל מקרה לגופו, ולכן המחירים אינם סופיים ועלולים להשתנות. להצעת מחיר מסודרת פנו אלינו באמצעות הטופס.
 

איך זה עובד?

01
02
03
04
05
פגישה ראשונית
אסוף וניתוח המידע הפיננסי
פגישה להצגת התוכנית
ליווי ויישום ההמלצות מול החברות השונות
ליווי ויישום מול מס הכנסה

הצבירה הכספית שלך היום

הביטחון הכלכלי בפרישה שלך

תכנון מראש טרום פרישה

תכנון מוקדם יכול להגדיל משמעותית את הקצבה שלך בגיל הפרישה ואת חסכונותייך

משפחה

כיסוי ביטוחי נכון בפנסיה שלך ישמר את המצב הכלכלי למשפחתך

חבל על כל יום שעובר

עתיד ילדיכם ונכדיכם מתחיל מהיום

כתבה ברשת 13
ליבת קמפלר מתראיינת בערוץ 13 בנושא תכנון פרישה לפנסיה ומיזם לפורשים

החזון שלנו

"להוביל שינוי חברתי וחדשני בהבנת הפרישה ומשמעותה לתועלת הפורשים בישראל"

נתחיל יחד, יד ביד, מסע מרתק להגשמת חלומות ונסלול את הדרך שתהיה חלקה ופוריה להוביל את קהילת הפורשים בישראל בגישה תומכת מול כל הגופים הרלוונטים לתועלתם ולתועלת משפחתם.

עשרת הדיברות לפרישה נכונה:

להתחיל להתכונן לפנסיה העתידית שלנו כבר מגיל צעיר! יחד עם זאת, בגיל 50-55 כבר לעשות הכנה לקראת פרישה בכדי להגיע לגיל הפרישה עם ידיעה של כמה פנסיה יש לי ואם יש צורך בהשלמות , ולהתכונן לכך בהתאם. האם עשיתם בדיקה של הפנסיה העתידית שלכם?
שכירים עם משכורות גבוהות, ששילמו בתלוש השכר "זקיפת מס" בגין פנסיה- חובה ליידע את מס הכנסה על כך ובזמן הפרישה בפועל לקבל מהמעסיק אישור על זקיפות המס של הפיצויים והתגמולים לאורך השנים-אם לא, פשוט תשלמו מס כפול עם קבלת הפנסיה-לא חבל? ניתן לבדוק מול חשבי השכר בחברה או לפנות למומחים כמוני לבדיקה.
לשמור לאורך כל החיים טפסי 161- טופס 161 הוא הודעת המעסיק על עזיבת העובד בו מצוינת תקופת ההעסקה של העובד, וכמה פיצויים צבר, ואם פטור או חייב. יש לשמור טפסים אלו שכן יש להציגם למס הכנסה למס הכנסה בכדי לקבל פטור על הפנסיה שלכם.
לא שמרתם את טפסי ה- 161 וכבר סיימתם עבודה אצל המעסיק? ניתן לפנות למעסיקים ולבקש העתק, או לפנות לחברות הביטוח או לסוכני הביטוח שלכם ולבקש שיוציאו עבורכם מהארכיון. העיקר- שתשיגו וכמה מוקדם את הטפסים; יהיה הרבה יותר קשה להשיגם לאחר 30-40 שנה...
לעשות הליך ניתוח תיק פנסיוני, לנסות לגלות כספים אבודים, או אולי כספי פיצויים שלא נעשתה עליהם התחשבנות מס-אולי אפילו תופתעו לטובה😊
הגעתם לגיל פרישה? (נשים 62 וגברים 67)- אתם לא צריכים להפסיק לעבוד כדי לקבל פנסיה חודשית! אתם יכולים להתחיל לקבל פנסיה, ולהמשיך לעבוד ללא חשש.
מפחדים שתשלמו מס גבוה אם תעבוד ותקבלו פנסיה? בהליך חד פעמי מיוחד מול מס הכנסה ניתן להפחית משמעותית את המס ואף אולי לקבל פטור מלא על הפנסיה כך שתיווצר לכם הכנסה נטו נוספת מעבר לשכר.
אין לכם מה לעשות עם ההכנסה של הפנסיה? פתחו קופת גמל להשקעה או תוכנית חיסכון בחברת ביטוח בתנאים מצויינים ובדקו מסלולי השקעה שלא יהיו מנייתיים מדי ולא סולידים מדי. לעתיד, תוכלו למשוך משם את הכסף פטור או קצבה חודשית נוספת פטורה ממס! בעצם, תרוויחו מהכסף הזה פעמיים.
יש לכם פוליסות פנסיוניות ? הגעתם לגיל הפרישה? לא בטוח שכדאי יהיה לכם לקחת את הפנסיה מהמקום בו הכספים שלכם נמצאים-בדקו עם סוכן ביטוח או יועץ על האופציות העומדות לרשותכם-ייתכן שתחסכו כסף רב מהכנסה גדולה הרבה יותר אם תניידו את הכספים למקום אחר.
אחרון חביב-שכירים? יש לכם ביטוח בריאות פרטי?? פנו מיד עם הפרישה לחברת הביטוח להמשיך את הפוליסה בתנאי פורשים, ללא הצהרת בריאות. בדקו מול סוכן הביטוח אם אתם זקוקים לכל הכיסויים שיש שם ומה חסר, והבינו מה יש לכם במקרה חס וחלילה תביעה-שתדעו מה צריך לעשות. כדאי ומומלץ לפנות ליועץ לבדוק את הכיסויים אחת לתקופה .
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

הפעילויות בפרישה

זמן משפחתי

זוגיות

פעילויות עם חברים

עבודה והתנדבות

ספורט ותחביבים

מטרה:

אתם לא לבד – נעזור לכם מול חברות הביטוח, פיננסים ופנסיות, מס הכנסה, ביטוח לאומי ועוד.

תוך שיתוף פעולה מלא בין הרבה גורמים מקצועיים מומחי פרישה, נפשט את ההליכים עבורכם בהתאם לרצונותיכם כדי שתקבל מקסימום כסף, במינימום מס, במינימום זמן ועם תרבות פנאי חדשה להנאות החיים!

כתבות נוספות באתר

הגיעה השעה - כך תתכוננו לפרישה משתלמת

הושק מיזם שנועד לתמוך בפורשים לפנסיה

גם לך מגיע! - מגזין ליברל

תכנית הבוקר - העלאת גיל הפרישה לנשים - ערוץ 20

פאולה וליאון - ראיון עם ליבת קמפלר

רואים את גיל הפנסיה? אז אולי כדאי שתסתכלו טוב טוב

העלאת גיל הפרישה לנשים איפה זה פוגש אותך - ראיון עם ליבת קמפלר

ליבת קמפלר - מייסדת פרישה בקליק בראיון מיוחד ב FUNDER

השאירו את הפרטים שלכם כאן

© כל הזכויות שמורות לליבת קמפלר ואלי יוניאן 2022

הרשמה למועדון