פעילויות ייחודיות לחברי מועדון פרישה בקליק

זמן פרישה – החיים החדשים שלי

פעילויות ייחודיות לחברי מועדון פרישה בקליק

ספורט

ספורט זה בריאות! הספורט מחזק את הגוף, ובאותה נשימה, הוא מחזק את הנפש, והרי ידוע שגופונפש אחד הם. והרי ידוע שאנשים שמייצרים לעצמם שגרת  בוקר בריאה ורעננה, שעושה להם חשק לקום בבוקר, הם אנשים נמרצים ומלאי שמחת חיים.
אמצו לעצמיכם שגרה שיש בה פעילות ספורטיבית מהנה עבורכם. זה יכול להיות הליכה רגלית, יוגה, פלדנקרייז, פילאטיס, שחייה או כל ספורט אחר שאתם מתחברים אליו.

היפתחו לתחביבים לחדשים ותחומי עניין.

זה הזמן לפתוח את הראש ולהתנסות בחוגים רבים המוצעים לרוב במועדונים ומתנ"סים בקרבת הבית, בסטודיו-ים השונים ובמרכזים קהילתיים. המגוון של החוגים הינו רחב וכל שעליכם לעשות זה להסכים להתנסות ולבחון מה מתאים לכם, מה גורם לכם הנאה.
ישנם גם הרצאות נהדרות בתחומים רבים, סדרות מפגשים קצרות של כ 4- 8 מפגשים להעשרה ופיתוח המוח והתודעה. זה משפר את התחושה, משאיר אתכם רלוונטיים וחושבים, מפעיל את המוח וגם את החוש החברתי שלכם.

full-shot-grandparents-kid-doing-puzzle

נהלו את הזמן שלכם באופן מאוזן

 – השקיעו במערכות היחסים שלכם: החליטו כמה זמן אתם רוצים להקדיש לזוגיות, למשפחה שלכם (הילדים והנכדים), וכמה זמן מתאים לכם לבלות עם חברים.  בהתאם למה שנכון עבורכם, תכננו פעילויות ומפגשים יעודיים לזמן הקרוב, לשבוע-שבועיים הקרובים, ואם נוח לכם תכננו קדימה גם חודש מראש.
זה מכניס למסגרת, מזכיר שיש המון סיבות לקום לעשייה בכל בוקר עם חיוך לעוד יום מלא בכל טוב.

היפתחו לתחביבים לחדשים ותחומי עניין.

קהילה מספקת לנו תחושת שייכות ומשמעות, שכל כך חשובים לאורך כל שנות חיינו, ועל אחת כמה וכמה במסגרת תקופה הבגרות השנייה שלנו. בכל עיר, בכל סביבה מתקיימות פעילויות רבות לגימלאים/ פנסיונרים, מה שיוצר היכרות מעמיקה יותר עם חברי הקהילה. כל שעליכם לעשות זה למצוא את הקבוצות הללו בפייסבוק, להצטרף לקבוצות הייעודיות בווטסאפ , ולהתחיל להגיע למפגשים ולפעילויות.
במקביל, ישנן מסגרות רבות שניתן להתנדב בהן : נוער בסיכון, גני ילדים, בתי חולים ועוד.
ואיזו תחושה נפלאה זו לדעת שאתם בוחרים לתת מעצמכם (במינון הנכון עבורכם), כך שבזמן שאתם נותנים לאחר- אתם גם מקבלים בחזרה. תענוג!

זמן לנופשים בארץ ובחו"ל, טיולים יומיים ובוקר/ערב של כיף.

אחרי שהפן הכלכלי ידוע וברור לכם, אתם יכולים לדעת איזה תקציב יש לכם לנופשים וטיולים במהלך השנה.
אפשר להיות ספונטניים ולהזמין נופשים מעכשיו לעכשיו, ואפשר, עבור אלו שאוהבים לתכנן מראש, להיערך ולתכנן את החופשים העתידיים שלנו לרבעון הקרוב למשל. התוכניות העתידיות האלו הן בבחינת עוגן חיובי עבורנו, שכן כך יש לנו למה לצפות. במצב כזה, תוכלו לשלב נופשים עם המשפחה (זמן משפחה), נופשים עם חברים (זמן חברים), נופש זוגי וגם להצטרף לטיולים מאורגנים המוצעים בסוכנויות השונות ליעדים רבים ומגוונים.

לוח פעילויות קרובות

ינואר - פברואר 2022